ჩვენ შესახებ

„ნატალი“  სილამაზის სამყაროში ძლიერი და რესპექტაბელური ბრენდია.  „ნატალის“ პირველი სილამაზის სალონი თბილისში 1995 წელს გამოჩნდა. ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი პრინციპი,  რომელზეც სილამაზის სალონების მთელი ქსელის მუშაობაა დაფუძნებული, კლიენტების ხარისხიანი მომსახურებაა, ფასების 2 კატეგორიის მიხედვით: სტანდარტ  და პრემიუმი.

დღეს „ნატალი“ აერთიანებს:

 

  • სილამაზის სალონებს, სადაც კლიენტებს საპარიკმახერო,  ფრჩხილებისა და კოსმეტოლოგიურ მომსახურებებს სთავაზობენ ფასების ორი - სტანდარტ და ბიზნეს - კატეგორიის მიხედვით;
  • სილამაზისა და ჯანმრთელობის ცენტრს, რომელიც თავის მხრივ, საპარიკმახერო,  ფრჩხილებისა და კოსმეტოლოგიურ სერვისებს აერთიანებს, ისევე როგორც ექსლუზიურ სპას Germaine de Capuccini-სგან და სოლარიუმ კლუბს;
  • იმიჯ-აკადემიას, რომელიც სალონური მომსახურების სპეციალისტებს ამზადებს; 
  • სადისტრიბუციო კომპანიას, რომელიც საქართველოს ტერიტორიაზე წამყვან ევროპულ ბრენდებს წარმოადგენს. 
  • ესთეტიურ ცენტრს "ნატალი ანტიეიჯ კლინიკა", რომელიც უახლეს ლაზერული, თერაპიული და ინექციური მეთოდით გთავაზობთ გაჯანსაღება გალამაზებას! http://nataliclinic.ge/

 

სილამაზის სალონების ქსელი „ნატალი“ გთავაზობთ:

  • კორპორატიულ მომსახურებას „აბონემენტის“ სისტემის მიხედვით. კომპანია ერთიანად იძენს აბონემენტებს კორპორატიული შეღავათით თავიანთი თანამშრომლების მომსახურებისთვის;
  • სასაჩუქრე ბარათები;
  • „სპეცმომსახურება“, მომსახურება 24:00 საათის შემდეგ, ხორციელდება წინასწარი ჩაწერის შემდეგ, 50 %-იდან 100 %-მდე ფასნამატით;
  • კლიენტთა გასვლითი მომსახურება, ხორციელდება 50 %-იდან 100 %-მდე ფასნამატით.